Effektivisera era arbeten – nu!

Jag har väl inte direkt gjort mig känd som en företagsam människa, men jag kan ändå se och förstå när en bra grej är en bra grej. Jag har förstått på många företagare att det är ett stort problem med hur mycket de behöver rodda med kring administreringen av företaget, tid som på många sätt slösas bort och inte kommer till något direkt nytta när det gäller intäkter i företaget. Som det är då blir det enbart en kostnad att sitta och hålla på med administrering, och företaget tjänar inget på det, även om det är ett viktigt och nödvändigt arbete som måste göras.

Då kan jag tänka mig att det är genvägar och lätta lösningar som dessa företagare letar efter. Jag har några vänner som driver egna företag som haft precis de här problemen, med att man får ingenting gjort på grund av alla krångligheter med många olika system för att hålla koll på företaget. De får helt enkelt inte arbeta med det de allra helst vill, utan blir tvunget pappersvändare. Jag hade middag med dem båda häromdagen och det verkar som att de har hittat sin lösning och när jag fick höra om det nya affärssystemet de hittat så förstod jag att det är var något alldeles extra.

yoddla
Yoddla!

Båda var ute efter ett bra CRM Online, vilket skulle göra det enkelt för dem att komma åt det var än de må vara. Det var ett system som heter Yoddla som de fastnade för, och det märktes på dem hur nöjda de var med det och hur de liksom har fått ny kraft och energi att engagera sig mer i sina företag. Tydligen är det så att systemet är väldigt enkelt och samlar väldigt många olika tjänster i en och samma tjänst, och det låter ju rimligtvis så att det sparar väldigt mycket tid för företagare. Som om ni befinner er i samma situation som mina vänner gör och är företagare så tycker jag absolut att ni bör kolla upp Yoddla!

No Comments - Leave a comment

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*